10/07/2008

Νέα από Ιωάννινα

Την Κυριακή 5 Οκτωβρίου γύρω στους 150 “συνδαιτυμόνες στο γλέντι της ζωής” από διάφορα μέρη της Ελλάδας ταξίδεψαν ως την πόλη της κυρά Φροσύνης για να συμπαρασύρουν σ αυτό τους κολασμένους των φυλακών Ιωαννίνων και ιδιαίτερα τον νεοαφηχθέντα σ αυτές Πολύκαρπο Γεωργιάδη. Συνθήματα όπως “φωτιά φουρνέλο σε τούτο το μπουρδέλο”, “ούτε ποινικοί ούτε πολιτικοί μπουρλότο και φωτιά σε κάθε φυλακή”, “με ελικόπτερο όλοι να βγάλουμε τον Πόλυ”, “τον Μυλωνά απαγωγή, γκαζάκια κάθε βράδυ λευτεριά στον Πόλυ Γεωργιάδη” από τους έξω, πήραν ως απάντηση τις παροτρύνσεις από τους μέσα “κάφτε τα όλα” και “φέρτε τον κόφτη”.

Η μικροφωνική που επίσης συνόδευε την πορεία μονοπωλήθηκε από τραγούδια του Θανάση Παπακωνσταντίνου καθώς και από κείμενα του Πολύκαρπου σχετικά με την υπόθεση του, την προκήρυξη του "Πυρήνα Αντάρτικης Δράσης" με την οποία εξηγούσε τους λόγους της ανατύναξης των φυλακών στην Νιγρίτα, και κείμενο που το γκρουπ από την Θεσσαλονίκη συνέγραψε κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ακολούθησε πορεία στους δρόμους της πόλης οπού φωνάχτηκαν και γράφτηκαν συνθήματα.

Στο ταξίδι της επιστροφής, κατά την διάρκεια της καθιερωμένης 20λεπτης στάσης, το γκρουπ από την Θεσσαλονίκη συναντήθηκε με ένα οδηγό φορτηγού της εταιρίας του Μυλωνά Aloumil. Αφού του ζητήσαν να του μεταφέρει τα “χαιρετίσματα” τους οι σύντροφοι είχαν την τύχη να γίνουν μάρτυρες ενός σουρεαλιστικού στιγμιότυπου αφού ο φορτηγατζής άρχισε να παραληρεί υποστηρίζοντας το κοινωνικό έργο του αφεντικού του που δίνει δουλειά σε εκατοντάδες οικογένειες!



Ακολουθεί το κείμενο που γράφτηκε και διαβάστηκε από το γκρουπ της Θεσσαλονίκης

Φέτος τον Ιούνη τρεις άγνωστοι παίρνουν όμηρο τον Γιώργο Μυλωνά, πρόεδρο του Σ.Β.Β.Ε. ως αντίποινα για τις εκατοντάδες των εργατών, που αυτός και η τάξη του κάθε μέρα απαγάγουν. Μια πράξη που μιλάει από μόνη της για τις εχθρικές διαθέσεις αυτών των ατόμων ενάντια σ αυτόν και την τάξη που συμβολίζει.

Μια τάξη, που είναι ξεκάθαρη απ την πλευρά της, απέναντι στους υπηκόους της. Σχολεία, στρατόπεδα, φυλακές, εργοστάσια, ψυχιατρεία και φυλακές συνθέτουν τον κόσμο που αυτή η τάξη, η τάξη του Μυλωνά, μας επιφυλάσσει.

Φέτος τον Ιούνη τρεις άγνωστοι παίρνουν όμηρο τον Γιώργο Μυλωνά, κύριο εκφραστή του αδίστακτου καπιταλισμού του 21ου αιώνα, που κατ ευφημισμόν αποκαλείτε νεοφιλελευθερισμός, ζητώντας του πίσω κάποια απ τα κλεμμένα. Τον αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο, που αυτός και η τάξη του αντιμετωπίζουν τους υπηκόους τους: σαν εμπόρευμα που πρέπει να σφίξει λίγο το ζωνάρι.

Στις 20 Αυγούστου συλλαμβάνονται τρία άτομα, κατηγορούμενα για την υπόθεση της απαγωγής Μυλωνά. Ανάμεσα τους και ο αναρχικός κομμουνιστής Πολύκαρπος Γεωργιάδης, ο οποίος έχει ξεκάθαρα εχθρικές διαθέσεις ενάντια στην τάξη που εκπροσωπεί ο Μυλωνάς. Που έχει ξεκάθαρα εχθρικές διαθέσεις ενάντια στην συνθήκη που ο Μυλωνάς και η τάξη του έχουν επιβάλλει. Μια συνθήκη, που θέλει τους ανθρώπους να μην έχουν τον έλεγχο της ίδιας τους της ζωής. Μια συνθήκη, που μετατρέπει τους ανθρώπους σε εμπόρευμα, σε αριθμούς και σε δείχτες. Μια συνθήκη που δρώντας κανείς εναντίον της δεν αρκεί να απαλλοτριώσει μόνο την κλεμμένη του υπεραξία, αλλά την ζωή του στο σύνολο της, ζώντας όχι σαν εμπόρευμα, σαν αριθμός και σαν δείχτης, αλλά ως άνθρωπος.



και κάποιες φωτογραφίες...





1 σχόλιο:

bez motiva είπε...

A rather free translation in english:

On Sunday October the 5th, around 150 "participants in the party of Life" from various places around Greece, travelled to the town of Kyra-Frosyni (Ioannina) to invite to party the disposessed of Ioannina prisons and especially the new-comer Polikarpos Georgiadis. Chanting slogans as "Fire for this hole", "Neither penal, nor political, fire to every prison", "Let's bring a helicopter to take out Polys", "Kidnap Mylonas, gas canister bombings every night, freedom for Polys Georgiadis", and the people inside the prison replied with "burn it all" and "bring in the wire-cutter". There was also a microphonics gig accompanying the demonstrations with songs mostly of Thanasis Papakonstantinou where were read communiques of Polykarpos on his case, a communique by the "Cell of Guerrilla Action" on the reasons they had bombed Nigrita prisons, and a text the group from Thessaloniki wrote during the journey. Later on, there was a march through the city center where slogans were chanted and spray painted on walls.

During the way back, at the 20 minute bus stop, the group met with a bus driver of Alumil, Mylonas' company. Once they asked him to carry their "regards" to Mylonas, the comrades there had the chance to live a surrealistic moment, once the driver started gibbering on the great social work his boss does, giving work to hundreds of families!

Following is a text written by the group from Thessaloniki.

This June 3 unknown persons kidnapped Giorgos Mylonas, president of northern Greece industrialists, as a reward for the hundreds of workers he and his class abduct every day. An action speaking of its own for the hostile stance of these persons against him and the class he is a symbol of.

A class, straightforward on its behalf, against its subjects. Schools, military camps, and prisons constitute this world that this class, Mylonas' class saves for us.

This June, three unknown persons took Giorgos Mylonas as a hostage, this main expression of the unscrupulous capitalism of 21rst century, also called neo-liberalism, claiming back, some of the stolen money of his. He gets treated the same way he and his class treat their subjects: as a merchandise that needs to tighten its belt (a phrase actually used by Mylonas to make clear his views of the working class).

On August 20, three persons get arrested for participation in Mylonas' case. Among them is the anarchist communist Polykarpos Georgiadis, who has clearly hostile stance against what Mylonas and his class have imposed: A condition, that takes away from people the control of their lives. A condition turning them into merchandise, number, statistices. A condition, that in order th act against it, it is n't enough to expropriate only the stolen surplus value, but the whole of life in its totality, living not as a merchandise, not as a number nor statistics, but as a human.

...